Shop Mobile More Submit  Join Login
hello hitler pink by LAYZJAY hello hitler pink by LAYZJAY
This is the original Hello Hitler wallpaper. I have noticed that many have tried to copy this wallpaper.... so here it is yall!


Comments appreciated. Enjoi x]
Add a Comment:
 
:icontheloneliestlover:
theloneliestlover Featured By Owner Jan 15, 2017
HELLO HITLER!
Reply
:iconivorythorns:
IvoryThorns Featured By Owner Dec 13, 2015
You may or may not be aware that your art is being used for a Kickstarter called Nazi Monopoly.
Reply
:icontheweatheralligator:
TheWeatherAlligator Featured By Owner Jul 3, 2016  Student
Not a Nazi, but i would play that
Reply
:iconnoiroigirl:
NoiRoiGirl Featured By Owner May 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
100% COMPATIBLE WITH WINDOWS NEIN X3
Reply
:iconfrauleinvampyria:
FrauleinVampyria Featured By Owner Mar 25, 2013  Hobbyist Photographer
Holy shit.
Reply
:iconamela-xd:
Amela-xD Featured By Owner Jul 8, 2012  Hobbyist Digital Artist
You just made my day.
Reply
:iconedeklein:
Edeklein Featured By Owner Apr 7, 2012
it is not censored in germany i am watching and Me Gusta :-)
Reply
:icononlyty:
OnlyTy Featured By Owner Feb 17, 2012
Why is this on deviantart...?
Reply
:iconflakyisanazi:
FlakyIsANazi Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Digital Artist
Why do I find this cute O__o
Reply
:icon1997dragonclaw:
1997dragonclaw Featured By Owner Jan 8, 2012  Hobbyist General Artist
i bet his ghost is furious and angry XD
Reply
:iconalban-ilmanpaidan:
Alban-ilmanpaidan Featured By Owner Dec 20, 2011
Hahah Made my day :D
Reply
:icongreendayyyy443:
greendayyyy443 Featured By Owner Dec 6, 2011  Hobbyist General Artist
xD that's just LoL :D :+fav: :)
Reply
:iconstrongnomatterwhat:
strongnomatterwhat Featured By Owner Nov 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
OMG IZSOOCUTE LOL no it's not. FYI he KILLED millions of people. Last I checked, that wasn't cute.
Reply
:iconxbluemystx:
xbluemystx Featured By Owner Jan 15, 2013
too bad it's all lies
Reply
:iconhappysweety1:
HappySweety1 Featured By Owner Nov 10, 2011
OMG!
Reply
:icon1997dragonclaw:
1997dragonclaw Featured By Owner Aug 25, 2011  Hobbyist General Artist
FFF lol
Reply
:iconjanesheep:
JaneSheep Featured By Owner Aug 12, 2011  Professional General Artist
ROFL totally desktopped this xD
Reply
:iconcant-tame-me:
Cant-Tame-Me Featured By Owner Jul 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
omg its so cute *-* <3 T-shirt plis! xD Hahaha I just read some of these comments...They mad bruh , I like it this is my desktop xD Haha
Reply
:iconpavelzakarovromanov:
PavelZakarovRomanov Featured By Owner Apr 17, 2011  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconbunnystark:
BunnyStark Featured By Owner Apr 14, 2011  Hobbyist Traditional Artist
thats awesome!!!
Reply
:iconbringmetolife95:
bringmetolife95 Featured By Owner Apr 9, 2011  Hobbyist Writer
LMAO!!!!! Hilarious!! This is great!!! :D
Reply
:iconshadowofbrian:
shadowofbrian Featured By Owner Mar 11, 2011
haha
Reply
:iconviolent-rainbow:
Violent-Rainbow Featured By Owner Feb 10, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lol that's funny!! XD creative idea!
Reply
:iconcremecoco:
CremeCoco Featured By Owner Jan 29, 2011  Student Artist
WHAT DHATEAMMEAM:MMD?MAIDON'TEVEN
Reply
:iconleotte803:
leotte803 Featured By Owner Jan 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
YEAAAAAaah.a...a...what ? :shocked:
Reply
:iconnatural-mind:
Natural-Mind Featured By Owner Jan 24, 2011  Hobbyist Digital Artist
lol hahaahaha nice job^^
Reply
:iconsomeloserkid:
SomeLoserKid Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist Digital Artist
....LOL.
Oh god.
This is...
I'm not a hitler-worshiper or anything,
but this HAS to be my wallpaper once I get a computer. :dummy:
Reply
:icondoktorwiggy:
DoktorWiggy Featured By Owner Nov 13, 2010
For some reason, this Reminds me of the Chips that they sell in a long cardboard tube. I want some of those now!
Reply
:iconlayzjay:
LAYZJAY Featured By Owner Nov 14, 2010
pringles! they still sell those!
Reply
:icondoktorwiggy:
DoktorWiggy Featured By Owner Nov 16, 2010
Oh Yes! I Must Have Pringles!
Reply
:iconcr8g:
cr8g Featured By Owner Oct 9, 2010
fuckign awesome :D:D:D:D:D holy shit :D ....i totally love that :D
Reply
:icondidi2607:
didi2607 Featured By Owner Sep 4, 2010
weeeell...
i live in germany and i'm born there.
i'm not gonna ruin the fun or give you a sermon... just some trivia:
did you know that even showing a crossed (like 'i'm against it') swastika is forbidden here and they make you pay high penalty?

...kinda funny^^
Reply
:iconwehrmacht90:
Wehrmacht90 Featured By Owner Oct 28, 2011  Professional General Artist
It's funny how it's illegal and censored in Germany but doesn't seem to be censored in Poland.
Reply
:icondidi2607:
didi2607 Featured By Owner Dec 29, 2012
i guess that has something to do with (over-) compensation of guilt on the german side, and maybe a reminder for the germans in all other countries that were affected.

(sorry for how long it took me to answer, i was on a veeery long hiatus...)
Reply
:iconwehrmacht90:
Wehrmacht90 Featured By Owner Dec 29, 2012  Professional General Artist
It's plain stupid. It's gotten to the point where people are beaten to death just for supporting National Socialism. There were even elderly people beaten and sentenced to prison, just for living there at the time.
Reply
:iconcheese-lock:
cheese-lock Featured By Owner Aug 17, 2010
How cutey cute cute
Reply
:iconk-tina:
K-Tina Featured By Owner Aug 13, 2010
this is so damn funny!:-D
Reply
:iconspoof-or-not-spoof:
spoof-or-not-spoof Featured By Owner Jul 24, 2010
This made me laugh so hard and I loved the comments from all the above :)
Reply
:iconstollrofl:
Stollrofl Featured By Owner Jul 18, 2010
My friend's ordered a mousepad of this. :rofl:
Reply
:iconnikkissippi121:
nikkissippi121 Featured By Owner Jul 13, 2010  Hobbyist General Artist
Wow! I would so buy a t-shirt with this on it!
Reply
:iconbunnystark:
BunnyStark Featured By Owner Apr 14, 2011  Hobbyist Traditional Artist
seconded!
Reply
:icongolddragonprincess:
GoldDragonPrincess Featured By Owner Jul 11, 2010
LOL so cute! :heart: :love:
Reply
:icondanshaku:
Danshaku Featured By Owner Jun 12, 2010
LOLZ ^ ^
Reply
:iconkallikarlsson:
KalliKarlsson Featured By Owner May 6, 2010
I would just like to inform you that this user; LazyJay is not the creator of this piece. As his nick implies; he is a Lazy Jay.

I work with the original creator, and I even saw it when he was making it... over FIVE years ago.

Please downrate posers such as this lazy douche who ride on other peoples hard work.

Thank you, and have a good day!
Reply
:iconlayzjay:
LAYZJAY Featured By Owner May 7, 2010
Hey fuckass?

"This is the original Hello Hitler wallpaper. I have noticed that many have tried to copy this wallpaper.... so here it is yall!"

^^^ LEARN TO READ. I have never claimed to have made this. I am distributing humor, so shut your trap fuck tard.
Reply
:icondollsntea:
dollsntea Featured By Owner May 1, 2010
I like this! It manages to be both so wrong and funny at the same time. Sometimes humour is the best weapon.
Reply
:iconkinadra:
kinadra Featured By Owner Apr 18, 2010
I got this picture by mistake and I was shocked.
as a Jew living in Israel I know dozens of Holocaust survivors. I doubt if any of them will find this poster showing Hitler as a cute kitty parody in a positive light or as somthing funny, its discusting.. Hitler was a Nazi who destroyed whole nations out of racism. Not just Jews. Muslims, disabled ppl, ugky ppl and such - just out of pure hate, and if you think that the holocaust is all about killing jews you better open some history books cus it was "kill everything that is diffrent" even you if you dont have bluue eyes and blond hair. H
e was bloody asshole and I hope his soul burn in Hell every passing minute.
and With all the respect to your work - there are lines you should have not crossed.
Reply
:icontorkolv97:
Torkolv97 Featured By Owner Jul 16, 2010   Traditional Artist
I have a friend who is Jewish, strangely enough, his mothers' side of the family were former nazis, but somehow, they managed to pull though as a family. Jewish people could see this as another insult to Hitler, showing how the world humbled him so. Hitler was an Antichrist, or great man of evil and so on, but every great villain has their side of the stroy too. I am can only guess that Hitler believed that what he was doing was good, and that it was his destiny to do what he thought was good. Perspective, every man sees the story in a different way. One man may say that a murderer should rot in prison, and another may call him a savior for releiving his "victims" pain of life. I am not a supporter of the Nazis, my grandfather fought them with tooth and nail, and the ONLY thing i like about them is that they were snappy dressers. But i see a story, both true and otherwise from everyones' POV.
Reply
:iconhello-frenchees:
hello-frenchees Featured By Owner May 12, 2010
are u suure he killed muslims ,because i ont think ,he hated jews not muslim and a lot of muslims were nazis
Reply
:iconsouler22:
Souler22 Featured By Owner Apr 17, 2010
As a jewish, from israel. yes, israel, the place you all love to hate...i find this pic funny and creative.
the oppositeness between the sweetest thing in the world and between the darkest and evil hitler...is pretty cool.

theres certain things that's not nice about making Hitler and the Nazi's hip...but it all depends how you look at this pic.
its not in the creator of this image hand, its in the hand of the man who looks at it.
i guess if my grandfather will see this picture, he wont find it so funny, as a survivor of the hollacost.
but myself, i dont see it as a neu-nazi tribute. just a funny thought translated to a nice work of vectors.
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections

Hitler by TundraBloodfield




Details

Submitted on
January 29, 2008
Image Size
355 KB
Resolution
1280×1024
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
52,301
Favourites
347 (who?)
Comments
117
Downloads
63,180
×